Afgestudeerde en oud-KUNSTenaren vormen samen de alumnigroep. Bij deze groep gaat het om het blijven ontmoeten van KUNSTenaren uit verschillende generaties en het ophalen van herinneringen. Met mede-alumni wordt er nagenoten van alle mooie ervaringen en momenten bij KUNST.

Alumni ontmoeten elkaar bijvoorbeeld bij een alumni-borrel of een alumni-training, om de turnlucht eens op te halen en herinneringen op te doen. Want wat is er nou mooier dan je grootste hobby met de leukste mensen van verschillende generaties en dezelfde interesses nog eens te bespreken? Wil je bij deze alumnigroep horen? Stuur dan even een mailtje naar bestuur@turnverenigingkunst.nl en dan nodigen wij je uit voor de alumni-activiteiten!

Voor alumni worden per seizoen de volgende bijeenkomsten georganiseerd:

• Eén borrel om andere alumni te zien en bij te praten;
  • Eén activiteit met andere alumni;
  • Eén georganiseerde training bij KUNST (mét trainer Marc van Beurden).

Begunstigerschap

Ben je afgestudeerd en wil je toch lid worden van KUNST, dit kan via het begunstigerschap. Begunstigers van KUNST doneren jaarlijks een bedrag van €166,-. Hierdoor krijgen ze nagenoeg dezelfde rechten als leden en mogen ze deelnemen aan trainingen, activiteiten en wedstrijden (mocht het wedstrijdreglement het toelaten). Het enige verschil met leden is dat begunstigers niet mogen stemmen op ALV’s..