Commissies

Welke commissies bestaan er binnen KUNST en wie zetten zich daarvoor in?

KUNST heeft verschillende commissies die bestaan uit leden. Deze leden zetten zich in om samen met het bestuur alle leuke (en belangrijke) zaken rondom onze vereniging te regelen. Hieronder vind je meer informatie over elke commissie.

Activiteitencommissie

De activiteitencommissie organiseert elke maand een leuke activiteit voor de KUNST-leden. Van een cantus tot een surprise met Sinterklaas, ze regelen het allemaal! Voor volgend seizoen is deze commissie nog op zoek naar leden! De commissie bestaat nu uit:

Marlies de G., Marlies H., Mianne, Nathalie en Ronne

Adviescommsisie

Het bestuur wordt achter de schermen ondersteund door de adviescommissie. Wanneer het bestuur ergens niet uitkomt stappen zij naar deze commissie. Het is gebruikelijk dat er tenminste één oud bestuurslid in deze commissie zit. Deze commissie bestaat uit:

Ilona, Marlies H., Michiel en Terry

Barbequecommissie

Deze commissie bestaat uit twee nieuwe leden. Deze commissie wordt tijdens de winter-ALV aangesteld. Zij organiseren voor na afloop van de zomer-ALV een heerlijke barbecue. De commissie bestaat uit:

Mark en Sjoerd

Batavierenracecommsisie

Deze commissie kan bij KUNST natuurlijk niet ontbreken. Eind april klinkt jaarlijks het startschot voor de grootste estafetteloop ter wereld: de Batavierenrace. De Batavierenrace is sinds jaar en dag een begrip in het studentenleven. Des te meer reden voor KUNST om mee te doen! Deze commissie zoekt voor het volgende seizoen nog nieuwe leden! De commissie bestaat nu uit:

Charlotte, Kelly en Ronne

Kascontrolecommissie

Deze commissie controleert van buiten het bestuur de financiën van KUNST en zorgt dat hierin alles juist wordt weergegeven.
De commissie bestaat uit:

Ester en Iris van T.

KUNST&Vliegwerkcomissie

De KUNST&Vliegwerkcommissie organiseert alles rondom de trainingen en de demo's van het demoteam KUNST & Vliegwerk. Zij zorgen ervoor dat er hard getraind wordt, nieuwe demo's gemaakt en vele demo's gesprongen worden bij gelegenheden!
De commissie bestaat uit:

Marleen, Marlies de G. en Mianne

Portretcommissie

De portretcommissie verzamelt één keer per jaar alle leden van KUNST in het smoelen boek en één keer per jaar werken zij het fotoboek van KUNST bij. Verder zorgen zij dat er op elke activiteit een fotograaf aanwezig is, zodat het cultureel erfgoed van KUNST blijft groeien. Deze commissie zoekt voor het volgende seizoen nog nieuwe leden! De commissie bestaat nu uit:

Charlotte en Nathalie

Uit-de-KUNST-Commissie

Deze commissie stelt 4x per jaar ons verenigingsblad samen. Zij zorgen dat er van elke activiteit ruimschoots verslag gedaan wordt, zodat ook mensen die er niet waren en nog deels ervan kunnen genieten. Verder verschijnen er in ons clubblad recepten, interviews en alle niet zo snuggere opmerkingen die onze leden even niet voor zich konden houden. Deze commissie zoekt voor het volgende seizoen nog nieuwe leden! De commissie bestaat nu uit:

Babs, Bren en Kelly

Weekendcommissie

De weekendcommissie van KUNST organiseert elke jaar in oktober of november een weekend. Het weekend heeft een bepaald thema en alle activiteiten staan in het teken van dit thema. Dit te gekke weekend wil je niet missen! De commissie voor het weekend in 2017 bestaat uit:

Gallyon, Kristie, Lilian, Tamara vd W. en Timo

Vakantiecommissie