Over het bestuur

Het bestuur van KUNST is er dag en nacht mee bezig om onze trotse vereniging draaiende te houden. Ze sturen commissies aan, communiceren met de andere verenigingen van Nederland en zorgen dat de trainingen en activiteiten goed verlopen.

Vol trots stellen wij ons graag voor als 29e bestuur van de studenten turnvereniging KUNST! Het bestuur 2023-2024 bestaat uit:

Maike Harsen – Voorzitter
Joep Saris – Secretaris
Bart Bergman – Penningmeester
Cindy de Weert – Wedstrijdcommissaris
Tieme de Laat – Commissaris PR

Lees hieronder meer over de bestuursleden!

Lieve KUNSTenaar! Ik ben Maike Harmsen, 20 jaar oud en 3e jaars Geneeskunde student. Ik ben geboren en getogen in het mooie Doetinchem, misschien ken je het wel van de Graafschap. Daar heb ik mijn hele leven geturnd en dit heb ik ook voortgezet in Nijmegen, als lid van KUNST. Inmiddels heeft de Waal het van de Rijn gewonnen en woon ik sinds twee jaar in een leuk studentenhuis. Vrienden kennen mij als een gezellige meid die altijd wel in is voor een praatje, of heel veel praatjes, tot je oren eraf vallen eigenlijk… Ik heb dan ook heel veel zin om jullie te leren kennen en gezellig te kletsen!

Liefste KUNSTenaars, ik ben Joep Saris en dit jaar mag ik me voorstellen als Joep SecreSaris. Ik ben negentien jaar oud en ga zowel als KUNSTlid, en als bewoner van Nijmegen mijn tweede jaar in. Ik studeer Artificial Intelligence en heb nog niet veel ervaring in turnen. Ik begon vorig jaar en had hiervoor nog niet eerder geturnd. Ik leer een hoop nieuwe dingen die ik nog nooit had gedaan, en dat vind ik geweldig! In borrelen heb ik meer ervaring, kom om dat te controleren vooral eens langs op een KUNSTborrel!

Lieve KUNSTenaars, mijn naam is Bart, ik ben 4e jaars natuurkunde student. Ik kom uit Houten en heb daar dan ook tot mijn 17e geturnd. Op het moment sport ik zoveel mogelijk, dus je zal me naast het turnen ook wel eens zien hardlopen of fietsen. Aankomend jaar zal ik met veel plezier de rol van penningmeester gaan vervullen. Op naar een leuk jaar!

Liefste KUNSTenaars, Mijn naam is Cindy de Weert en ik ben 23 jaar oud. Ik kom uit het kleine Bruchem maar mag nu al bijna 4 jaar in het prachtige Nijmegen wonen. Naast mijn master Biomedical Sciences ben ik graag sportief bezig. Ik sta al zolang ik mij kan herinneren in de turnzaal en vind het nog steeds de mooiste sport die er is! Het turnen bij KUNST is mij, mede dankzij ook de gezellige borrels en vette activiteiten, zo goed bevallen dat ik dit jaar de rol als Wedstrijdcommissaris ga vervullen. Ik kijk uit naar een sportief, maar vooral ook gezellig jaar met jullie!!

Lieve KUNSTenaars, mijn naam is Tieme de Laat, ik ben 20 jaar oud en zit in mijn 3e jaar Natuur- en Sterrenkunde. Iets meer dan een jaar geleden heb ik een kamer gevonden in Dukenburch. Dat betekend dat ik iedere dag toch iets verder dan ik wil mag fietsen naar de uni of de stad. Wel betekend dit dat ik heerlijk dichtbij een van de leukste plekken van Nijmegen mag wonen, namelijk de Sportqube. Na een aantal jaar te hebben trampoline gesprongen ben ik vorig jaar begonnen met turnen bij KUNST. Als ik hierop terug kijk was dat een van de beste keuzes van mijn leven! Ik hoop dat iedereen zich bij KUNST net zo thuis voelt als ik dat doe, ik ga in ieder geval mijn uiterste best doen om iedereen dat gevoel te geven!