Commissies

Welke commissies bestaan er binnen KUNST en wie zetten zich daarvoor in?

KUNST heeft verschillende commissies die bestaan uit leden. Deze leden zetten zich in om samen met het bestuur alle leuke (en belangrijke) zaken rondom onze vereniging te regelen. Hieronder vind je meer informatie over elke commissie.

Activiteitencommissie

De activiteitencommissie organiseert elke maand een leuke activiteit voor de KUNST-leden. Van een cantus tot een surprise met Sinterklaas, ze regelen het allemaal! De commissie bestaat nu uit:

Matthijs, Eva K, Tessa, Loes B. en Alex

Raad van Advies

Het bestuur wordt achter de schermen ondersteund door de Raad van Advies. Wanneer het bestuur ergens niet uitkomt stappen zij naar deze commissie. Het is gebruikelijk dat er tenminste één oud bestuurslid in deze commissie zit. Deze commissie bestaat uit:

Ronne, Quincy, Marina, Bren en Inge

Barbequecommissie

Deze commissie wordt aangesteld op de Winter-ALV. Voor deze commissie zijn we nog opzoek naar twee nieuwe leden! Zij organiseren voor na afloop van de zomer-ALV een heerlijke barbecue.

Batavierenracecommsisie

Deze commissie kan bij KUNST natuurlijk niet ontbreken. Eind april klinkt jaarlijks het startschot voor de grootste estafetteloop ter wereld: de Batavierenrace. De Batavierenrace is sinds jaar en dag een begrip in het studentenleven. Des te meer reden voor KUNST om mee te doen! De commissie bestaat nu uit:

Ronne, Menno en Kim de W.

Borrelcommissie

De borrelcommissie organiseert de maandelijkse borrel in café Rileys en maakt hier een leuk feestje van! Voor komend seizoen zijn we nog opzoek naar een derde lid! Deze commissie bestaat uit:

Ezrah en Marleen

Interne Wedstrijdcie

De Interne Wedstrijdcommissie organiseert in het najaar van 2019 een interne wedstrijd voor alle KUNST leden. Deze commissie bestaat uit:

Wouter, Nynke en Helen

Kascontrolecommissie

Deze commissie controleert van buiten het bestuur de financiën van KUNST en zorgt dat hierin alles juist wordt weergegeven.
De commissie bestaat uit:

Barbara en Luc

KUNST&Vliegwerkcomissie

De KUNST&Vliegwerkcommissie organiseert alles rondom de trainingen en de demo's van het demoteam KUNST & Vliegwerk. Zij zorgen ervoor dat er hard getraind wordt, nieuwe demo's gemaakt en vele demo's gesprongen worden bij gelegenheden!
De commissie bestaat uit:

Ezrah, Marleen en Marina

Portretcommissie

De portretcommissie verzamelt één keer per jaar alle leden van KUNST in het smoelen boek en één keer per jaar werken zij het fotoboek van KUNST bij. Verder zorgen zij dat er op elke activiteit een fotograaf aanwezig is, zodat het cultureel erfgoed van KUNST blijft groeien. De commissie bestaat uit:

Luc en Mark

Uit-de-KUNST-Commissie

Deze commissie stelt vier keer per jaar ons verenigingsblad samen. Zij zorgen dat er van elke activiteit ruimschoots verslag gedaan wordt, zodat ook mensen die er niet waren en nog deels ervan kunnen genieten. Verder verschijnen er in ons clubblad recepten, interviews en alle niet zo snuggere opmerkingen die onze leden even niet voor zich konden houden. De commissie bestaat uit:

Lyan, Marjo en Myrthe

Weekendcommissie

De weekendcommissie van KUNST organiseert elke jaar in oktober of november een weekend. Het weekend heeft een bepaald thema en alle activiteiten staan in het teken van dit thema. Dit te gekke weekend wil je niet missen! De commissie bestaat nu uit:

Mark, Lyan, Kim S. en Daphne B.

Vakantiecommissie

De vakantiecommissie organiseert een vakantie voor KUNST-leden in het jaar 2018-2019. Lekker een weekendje of (mid)weekje ontspannen! De commissie bestaat uit:

Eline, Renate, Michel en Sanne V.

Wedstrijdcommissie

De NSTC1 commissie regelt alles omtrent de eerste turnwedstrijd van dit seizoen. Ze regelen de toestellen, maken een draaiboek, verzorgen het eten en kiezen een feest- en slaaplocatie. De commissie bestaat uit:

Mark, Ronne, Inge, Quincy en Gallyon