Commissies

Welke commissies bestaan er binnen KUNST en wie zetten zich daarvoor in?

KUNST heeft verschillende commissies die bestaan uit leden. Deze leden zetten zich in om samen met het bestuur alle leuke (en belangrijke) zaken rondom onze vereniging te regelen. Hieronder vind je meer informatie over elke commissie.

Activiteitencommissie

De activiteitencommissie organiseert elke maand een leuke activiteit voor de KUNST-leden. Van een cantus tot een surprise met Sinterklaas, ze regelen het allemaal! De commissie bestaat nu uit:

Marleen, Tessa, Vera, Wouter & Michel

Raad van Advies

Het bestuur wordt achter de schermen ondersteund door de Raad van Advies. Wanneer het bestuur ergens niet uitkomt stappen zij naar deze commissie. Het is gebruikelijk dat er tenminste één oud bestuurslid in deze commissie zit. Deze commissie bestaat uit:

Terry, Menno, Tamara J, Gaatske & Luc

Barbequecommissie

Deze commissie is aangesteld op de Winter-ALV. Zij organiseren na afloop van de zomer-ALV een heerlijke barbecue. De commissie bestaat uit:

Wij zoeken hier nog enthousiastelingen voor!

Batavierenracecommissie

Deze commissie kan bij KUNST natuurlijk niet ontbreken. In mei klinkt jaarlijks het startschot voor de grootste estafetteloop ter wereld: de Batavierenrace. De Batavierenrace is sinds jaar en dag een begrip in het studentenleven. Des te meer reden voor KUNST om mee te doen! De commissie bestaat nu uit:

Ronne, Eline & Tessa

Borrelcommissie

De borrelcommissie organiseert de maandelijkse borrel in café Tappers en maakt hier een leuk feestje van! De gekste thema's en spelletjes komen voorbij! Deze commissie bestaat uit:

Ilse, Rik & Sophie

NSTC1-Commissie

De NSTC1-commissie organiseert in november 2019 een wedstrijd voor alle studententurners. Deze commissie bestaat uit:

Kelly, Gaatske, Gallyon, Rachel & Mark

Kascontrolecommissie

Deze commissie controleert van buiten het bestuur de financiën van KUNST en zorgt dat hierin alles juist wordt weergegeven.
De commissie bestaat uit:

Eline en Luc

KUNST&Vliegwerkcommissie

De KUNST&Vliegwerkcommissie organiseert alles rondom de trainingen en de demo's van het demoteam KUNST & Vliegwerk. Zij zorgen ervoor dat er hard getraind wordt, nieuwe demo's gemaakt en vele demo's gesprongen worden bij gelegenheden!
De commissie bestaat uit:

Mianne, Marlies, Bart & Marina

Lustrumcommissie

Op 15 november 2019 bestaat KUNST 25 jaar. Deze kanjers gaan ervoor zorgen dat deze mijlpijl niet ongezien aan ons voorbij gaat. De commissie bestaat uit:

Tamara J., Luc, Marlies, Marina, Charlotte, Ollie & Nathalie

Merchandisecommissie

De KUNST merchandise bestaat op dit moment uit shirts, truien, pennen, stickers en sporttassen. Deze commissie zorgt ervoor dat zoveel mogelijk KUNSTleden shinen met deze geweldige artikelen.

Ronne & Vera J.

Portretcommissie

De portretcommissie verzamelt één keer per jaar alle leden van KUNST in het smoelenboek en één keer per jaar werken zij het fotoboek van KUNST bij. Verder zorgen zij dat er op elke activiteit een fotograaf aanwezig is, zodat het cultureel erfgoed van KUNST blijft groeien. De commissie bestaat uit:

Eva en Vera J.

Uit-de-KUNST-Commissie

Deze commissie stelt vier keer per jaar ons verenigingsblad samen. Zij zorgen dat er van elke activiteit ruimschoots verslag gedaan wordt, zodat ook mensen die er niet waren en nog deels ervan kunnen genieten. Verder verschijnen er in ons clubblad recepten, interviews en alle niet zo snuggere opmerkingen die onze leden even niet voor zich konden houden. De commissie bestaat uit:

Lisa P. en Meike

Weekendcommissie

De weekendcommissie van KUNST organiseert elke jaar in oktober of november een weekend. Het weekend heeft een bepaald thema en alle activiteiten staan in het teken van dit thema. Dit te gekke weekend wil je niet missen! De commissie bestaat nu uit:

Iris, Kai & Terry

Vakantiecommissie

De vakantiecommissie organiseert een vakantie voor KUNST-leden in het jaar 2020-2021. Lekker een weekendje of (mid)weekje ontspannen! De commissie bestaat uit:

Wij zoeken leden die deze uitdaging aangaan!