Lid worden

Ben je student in Nijmegen? En houd je van turnen? Dan is KUNST zeker wat voor jou! Ook al turn je al je hele leven, of heb je nog nooit een koprol gemaakt, bij KUNST is iedereen welkom! Naast dat het heel leuk is om samen te sporten, hebben we ook regelmatig een leuke activiteit.

Dit jaar zijn er in februari 2019 weer open trainingen, de data worden tegen die tijd bekend gemaakt. Je bent welkom om binnen te lopen in de turnhal The SportQube, Rosa de Limastraat 23. Als je komt, stuur dan even een mailtje naar bestuur@turnverenigingkunst.nl, dan laten wij je weten op welk tijdstip je welkom bent!

Lidmaatschap

Voor een KUNST lidmaatschap is het verplicht dat je een RSC sportkaart hebt. Voor een student is een sportkaart 106 euro per jaar of 15,90 euro per maand. Ook voor niet studenten is er een mogelijkheid om lid te worden, mail dan het bestuur voor de mogelijkheden.

Het aanvragen van een sportkaart kan hier.

Er zijn 2 soorten lidmaatschap waarvoor je kunt aanmelden:

• Een jaarlijks lidmaatschap. Dit kost 28 euro per jaar. Inschrijven kan door het Jaarlijks Inschrijfformulier 2017-2018 te mailen naar het bestuur. De formulieren zijn ook altijd aanwezig op de training.
  • Een halfjaarlijks lidmaatschap. Dit is mogelijk als je lid wil worden vanaf februari tot september. In september kan de keuze gemaakt worden voor een jaarlijks lidmaatschap. Een halfjaarlijks lidmaatschap is 15 euro en aanmelden kan via het Halfjaarlijks inschrijfformulier 2017-2018