Van 15 tot 30 november is het zover: het vijfde lustrum van KUNST met als thema: VERZILVERD. De vereniging bestaat dan 25 jaar. Ben jij benieuwd wat we allemaal gaan doen? Houd dan deze pagina in de gaten! Heb je een vraag? Neem dan gerust contact met ons op via lustrum@turnverenigingkunst.nl.

Voor de huidige leden: houd onderstaande data vast vrij! De dagen wanneer alumni welkom zijn, zijn dikgedrukt. De inschrijvingen zijn geopend, wees er snel bij, want vol=vol! De cocktailworkshop zit VOL, dit betekent dat je ook geen passe-partout meer aan kan schaffen. Vanaf nu mag jij je per activiteit inschrijven. Benieuwd hoe laat alles is? Bekijk de timetable onderaan de planning.

Vrijdag 15 november: een feestelijke opening Leden €1,50 / Niet-leden €2,50 @Café Daen
Zaterdag 16 november: brakke brunch €3, –
Zondag 17 november: familiedag GRATIS
Maandag 18 november: lasergamen €3, –