Bij KUNST worden er twee dagen in de week training gegeven. Daarnaast hebben wij tweemaal in de maand een extra training op de zondag avond. Al onze trainingen vinden plaats in ‘De Sportqube’, dit sportcomplex bevat onder andere een moderne turnzaal waar wij gebruik van maken.

Tijdens de doordeweekse trainingen wordt er in twee groepen getraint. Op die manier is er voor iedereen voldoende aandacht en ruimte. Wij hebben een enthousiaste groep leden die (vrijwel) elke training aanwezig is en ook graag onderling tips & trucs uitwisselen. Door de cohesie van de leden en onze drie toptrainers kan iedereen op zijn niveau turnen, of je nou nog nooit een koprol hebt gedaan of op een NK hebt gestaan!

Ook worden er elk jaar vijf wedstrijden georganiseerd samen met onze zusterverenigingen. Dit betekent dat wij tenminste vier keer per jaar met de vereniging een andere studentenstad bezoeken om daar onze beste KUNSTjes te laten zien! Deelneme aan wedstrijden is niet verplicht, en vooral heel gezellig.