Trainingen

Trainingstijden en -locaties

De trainingen van KUNST zijn op maandag en donderdag. Op beide dagen trainen wij in 2 groepen. Deze groepen zijn op basis van niveau en de groepen rouleren elke maand qua tijd. Op allebei de dagen trainen wij op dezelfde tijd.

Maandag & donderdag training 1: 20:30-21:45 (SportQube, Rosa de Limastraat 23)
Maandag & donderdag training 2: 21:45-23:00 (SportQube, Rosa de Limastraat 23)
Woensdag: 19:30-21:00 (Radboud Sportcentrum, Hal 1C)

We trainen in twee groepen. Groep A is voor de dames en heren van het lagere niveau, groep B is voor dames en heren van het hogere niveau. Iedere maand rouleert wie er op maandag en donderdag vroeg of laat traint. Dus als groep A in september vroeg traint op maandag, trainen ze laat op donderdag. In oktober betekent dit dat groep A in oktober laat traint op maandag en vroeg traint op donderdag.

Naast de reguliere trainingen trainen wij ook elke derde zondag van de maand van 19:00-21:00 in de SportQube. In deze training trainen leden van beide groepen tegelijk. Voor deze training kan je je inschrijven via de inschrijflink die jij als lid van KUNST ontvangt via de mail. De data van deze zondagtrainingen zijn als volgt:

Weet je niet in welke groep je hoort? Stuur dan even een mailtje naar het bestuur (bestuur@turnverenigingkunst.nl) en geef aan in welke divisie je hebt geturnd of wat je wel/niet kan per toestel. Dan zorgen wij dat je in de juiste groep komt!