Lid worden

Ben je student in Nijmegen? En houd je van turnen? Dan is KUNST zeker wat voor jou! Ook al turn je al je hele leven, of heb je nog nooit een koprol gemaakt, bij KUNST is iedereen welkom! Naast dat het heel leuk is om samen te sporten, hebben we ook regelmatig een leuke activiteit.

Op dit moment zit onze vereniging vol en is er een wachtlijst. Helaas moet er een maximum gesteld worden om veiligheid op trainingen te kunnnen garanderen. Als je op de wachtlijst geplaatst wordt, dan krijgt de eerste op de wachtlijst een plekje aangeboden als iemand zijn lidmaatschap opzegt, en kun je op deze manier lid worden.  De verwachting is dat na de zomer iedereen die dat wil, lid kan worden.

Ben je enthousiast geworden? Stuur dan een mailtje naar bestuur@turnverenigingkunst.nl en dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!

Open trainingen

Twee keer per jaar heeft het Radboud Sportcentrum (RSC) sportkaartvrije weken. Tijdens deze weken kan iedereen met ons meetrainen, of je nou in het bezit bent van een sportkaart of niet. Deze weken vinden meestal plaats in september en februari. Mocht je graag tussendoor een keer meetrainen dan kijken we graag samen naar de mogelijkheden.

Lidmaatschap

Voor een KUNST lidmaatschap is het verplicht dat je een RSC sportkaart hebt. Met de sportkaart is het ook mogelijk om andere sporten te beofenen bij het RSC. Voor een student is een sportkaart in studiejaar 2021-2022 123 euro per jaar of 18,45 euro per maand. Ook voor niet studenten is er een mogelijkheid om lid te worden, mail dan het bestuur voor de mogelijkheden.

Het aanvragen van een sportkaart kan hier.

Aanmelden

Er zijn twee soorten lidmaatschap waarvoor je kunt aanmelden als je student bent, deze kosten komen bovenop de kosten van de sportkaart:

• Een jaarlijks lidmaatschap. Dit kost 33 euro per jaar. Inschrijven kan door het jaarlijks lidmaatschapsformulier te mailen naar het bestuur. De formulieren zijn ook altijd aanwezig op de training.
  • Een halfjaarlijks lidmaatschap. Dit is mogelijk als je lid wil worden vanaf februari tot september. In september kan de keuze gemaakt worden voor een jaarlijks lidmaatschap. Een halfjaarlijks lidmaatschap is 17,50 euro en aanmelden kan via het halfjaarlijks lidmaatschapsformulier.

Als je geen student meer bent en nieuw kun je alleen een lidmaatschap als begunstiger afsluiten. Als oud KUNST lid kun je nog 3 jaar voor de prijs van een student bij ons meeturnen, daarnaa wordt je ook begunstiger. Een begunstiger betaald een hogere prijs en heeft daarnaast geen stemrecht in de ALV. Begunstigerschap kost 150 euro per jaar.